inschrijfformulier wedstrijden Roeivereniging Breda

De uiterste inschrijfdatum per wedstrijd wordt vermeld bij de wedstrijd in de kalender op de website. Je kunt het ook lezen in de PDF op deze pagina: Overzicht wedstrijden 2018. In ieder geval is deze altijd 2 kalenderdagen vóór de sluiting van de inschrijftermijn van de wedstrijd in het KNRB-inschrijfprogramma. Sommige wedstrijden moeten door de deelnemers zelf ingeschreven worden. Zie ook daarvoor de PDF: Overzicht Wedstrijden 2018.
Invalid Input

vul aub je naam in niet zijnde de ploegnaam, maar de naam van de inschrijver.

vul aub je e-mailadres in

Graag voornaam en achternaam invullen van ploeggenoten. Indien geen lid van RV Breda dan ook geboortedatum en naam van vereniging.

Invalid Input

Bij deze verklaar ik dat alle roeiers én stuurman/-vrouw beschikken over een geldig KNRB Wedstrijdcontract en ik begrijp dat als dat niet zo is, wij niet ingeschreven worden voor de wedstrijd.(http://www.rvbreda.nl/commissies/wedstrijden/644-verleng-je-wedstrijdcontract-nu-online)
Invalid Input

Je ontvangt per ploeg een factuur, die binnen 14 dagen moet worden betaald. Als er een wedstrijd contant betaald moet worden, ontvang je alleen een factuur voor de transportkosten. De contactpersoon is de slag van de ploeg en is ons aanspreekpunt en ontvangt de rekening. Hij of zij zorgt dat er bij het op- en afladen de ploeg aanwezig is. Het afladen en weer opriggeren van de gebruikte boten gebeurt zo snel mogelijk en is in ieder geval gedaan de dag nadat de botenwagen weer terug is. Op deze manier kunnen we ons materiaal optimaal gebruiken.
Alle velden met een * zijn verplichte velden Mocht je na het insturen een blanco pagina zien, geef dit dan door aan: brs@rvbreda.nl